Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Gasol på Öland

Husbilskompis
    Stad/Ort
    Karlshamn

0 Ej tillåtet!

Gasol på Öland

Åhus Gasol, känt för sin lågprisprofil på gasol, har sedan i lördags öppnat en filial i Borgholm

Adressen till Åhus Gas nyöppnade filial i Borgholm är Per Lindströms väg 6 i Borgholm i industriområdet Hammaren som skyltas
    - från norra infarten mot Borgholm sväng vänster vid ÖK-varuhus
    - från södra infarten sväng höger vid ICA-affären

Verksamheten ligger i ett industrihotell granne med Nisses Fisk som är skyltat från bägge infarterna

Som vanligt prisvärda och mycket bra service

0 Ej tillåtet!

Tummen ner Sv: Gasol på Öland,

Citat Ursprungligen postat av Anders Pålsson Visa inlägg
    Åhus Gasol, känt för sin lågprisprofil på gasol, har sedan i lördags öppnat en filial i Borgholm

Adressen till Åhus Gas nyöppnade filial i Borgholm är Per Lindströms väg 6 i Borgholm i industriområdet Hammaren som skyltas
    - från norra infarten mot Borgholm sväng vänster vid ÖK-varuhus
    - från södra infarten sväng höger vid ICA-affären

Verksamheten ligger i ett industrihotell granne med Nisses Fisk som är skyltat från bägge infarterna

Som vanligt prisvärda och mycket bra service
    Denna finns inte kvar då vi var där i mitten av maj 2014

0 Ej tillåtet!

Sv: Gasol på Öland,

Gas finns inte kvar här när vi var där i mitten av maj 2014

Husbilskompis
    Stad/Ort
    Karlshamn

0 Ej tillåtet!

Åhus Gas öppnar en ny fyllningsanläggning på Öland inom kort
    Vet i nuläget inte om det blir på samma adress och deras hemsida är under ombyggnad så jag rekommenderar telefonkontakt med dom inför ett Ölandsbesök för att få korrekt adress till den nya anläggningen

Husbilskompis Ingrid Nyréns avatar
    Stad/Ort
    Boda Glasbruk

0 Ej tillåtet!

Vid "Kalmar dämme" väg 25 strax innan avfarten till Öland har Åhus gasol en fyllningsanläggning.

Husbilskompis
    Stad/Ort
    Karlshamn

0 Ej tillåtet!

Citat Ursprungligen postat av Anders Pålsson Visa inlägg
    Åhus Gas öppnar en ny fyllningsanläggning på Öland inom kort
    Vet i nuläget inte om det blir på samma adress och deras hemsida är under ombyggnad så jag rekommenderar telefonkontakt med dom inför ett Ölandsbesök för att få korrekt adress till den nya anläggningen
    enligt annons på Blocket och som jag själv såg i måndags när vi körde förbi så finns Åhus Gasol på följande plats
    citat från Blocket;

Törnbottenvägen,
    386 90 FÄRJESTADEN / ALGUTSRUM intill OKQ8 bensin station

Vi kommer att ha öppet alla dagar 10-17.

slut citat

Husbilskompis
    Stad/Ort
    Köpingsvik

1 Ej tillåtet!

Sv: Gasol på Öland

Jag har bott här i hela livet och aldrig sett åhusgasol här , just nu jobbar jag på samma gata och här finns ingen gasol , skriver för en husbilskompis blev hitlurade idag . Finns 2 aga gasol i Borgholm ha det fint på vägarna

Husbilskompis
    Stad/Ort
    Karlshamn

0 Ej tillåtet!

Sv: Gasol på Öland

Citat Ursprungligen postat av Åsa Jonsson Visa inlägg
    Jag har bott här i hela livet och aldrig sett åhusgasol här , just nu jobbar jag på samma gata och här finns ingen gasol , skriver för en husbilskompis blev hitlurade idag . Finns 2 aga gasol i Borgholm ha det fint på vägarna
    Hej Åsa
    när man läser inlägg får man vara uppmärksam på när dom tillkommit, så är det på alla forum och det är ju som att läsa en gammal dagstidning och tro att det som skrivs hände i nutid
    Åhus Gasol var inhyrda i lokaler i Borgholm resp Färjestaden/Algutsrum vid tidpunkten för när inläggen skapades - men det var för fyra år sedan 2014
    idag när vi skriver 2018 finns inte Åhus Gasol representerade på Öland så vitt jag vet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Om Husbilskompisar