9

”Ibland måste man göra saker man inte vågar, annars är man ingen människa utan bara en liten lort.” Astrid Lindgren
Ansluter mig utan reservationer till detta.
Tycker dock att ägaren till detta forum kunde beställt lite bättre väder.
// Max
För att fira en Glad Midsommar är det bra med fint väder
men viktigast är gemenskap och kamratskap
Midsommarskål på er alla Husbilskompisar
Jag försökte Max, slut på lager. leverans ej fastställd.
Ge inte upp, tänk på att Svenska Sommaren är bästa dagen på hela året ;-)
”Ibland måste man göra saker man inte vågar, annars är man ingen människa utan bara en liten lort.” Astrid Lindgren
Hej på dej Gomer och alla husbilskompisar. Ingen konst att fira en Blöt midsommar här i Nyköpingstrakten i år och helller inget problem med att hålla nubben kall.
Midsommarhälsningar
från Ia o Hasse
jag önskar alla husbilskompisar en trevlig helg var dom än befinner sig, ta det bara lungt med,,skål,, det skall komma fler midsommrar, vi skall träffas även då, jag lelle , marika, önskar er all glädje o solsken, kram,
Trots allt,så är detta ändå årets bästa tid. För man tror ännu ....... Att det "blir"en bra!sommar!
glad midsommar !!
Trevlig midsommar på er alla , själv åker jag och fiskar, skall ni dricka något, så håller er till mjölken.![]()
Ha en trevlig och bra midsommar, Kompisar, från oss alla på Ängholmen - inklusive "di sma under jordi".
Midsommar 2015_2.jpg
Midsommar 2015.jpg
Be careful out there
En gó o glá midsommar till er alla![]()
Familjen Samuelsson hälsar Glad midsommar ifrån sollefteå camping
Glad midsommar alla kompisar 🌻💐🍓🎂
”Jag äter inte ekologiskt odlad mat. I min ålder behöver man alla konserveringsmedel man kan få.”
– George Burns
Glad midsommar önskar vi i Onsala,,
Detsamma önskas från Skåneland
Internetforumet Husbilskompisar ägs av Husbilskompisar AB
Husbilskompisar AB
Stigen 1
776 34 Hedemora
Telefon: 010 - 220 30 02
Support på portal & forum e-post och telefon vard. 9-19
E-post: kansliet[at]husbilskompisar[dot]se